top of page

האם סירופ יאקון עוזר לרזות


ייתכן ששמתם לב, שבכל תוכנית הרזיה מומלץ לכלול הרבה סיבים בתזונה היומיות. אנו לעשות זאת כי זה גורם לנו להרגיש מלא כפי שהוא תופס יותר מקום בבטן. הסיבים התזונתים מנקים את מערכת העיכול מרעלים משפר את תנועת המעי.

סירופ היאקון ( Yacon ) מכיל גם הוא סיבים בו בצורה של "אינולין".

אין ספק כי אנשים הסובלים מהשמנת יתר יש הערכה עצמית נמוכה, ואולי אפילו מרגישים מנוכרים. מחקרים גם גילו כי השמנה יכולה גם להוביל דיכאון. כאן נכנס גם היתרון ה Inulin כיוון שהוא יכול גם לפעול כמו נוגדי דיכאון. מחקר בבעלי חיים הוכיח כי פחמימות הדומות לאינולין, הנגזרות מהיאקון, מסוגלות להפוך לנוגדי דיכאון.

לפעמים, דיאטה המכילה כמות סיבים גבוהה, עלולה לגרום לגזים ופעילות מעיים כואבת. זה יכול לעכב ניקוי תקין של מערכת העיכול וחוסר יכולת להיפטר רעלים מסוימים ולאבד משקל.

עם זאת, סירופ היאקון Yacon כבר ידוע ביכולותיו להקל על תנועת המעיים. הזמן שבו האוכל לוקח לעבור דרך המעי הגס נקרא "זמן מעבר המעי הגס". תזונה משלימה של יאקון (20g) yacon בצריכה יומיומית היומיום על פני תקופה של 2 שבועות, מגבירה את תנועות המעיים באופן משמעותי ומקטינה את "זמן מעבר המעי הגס".

צריכה של יאקון למשך כחודש, כול להועיל בהקלה בעצירות כמו גם הסימפטומים שלה הכוללת גזים וכאבי בטן.

מה זה אומר?

סירופ יאקון Yacon מורכב מ "אינולין" שהוא סוג של סיבים, אשר מקל על מעיים תנועות ופועל כמו נוגדי דיכאון כדי לסייע לירידה במשקל. היאקון משחרר את מערכת העיכול ומונע הפרעות במערכת העיכול כגון התכווצויות בטן וכאב.


Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page